Stručný úvod do používání Microsoft Dynamics 2011 v Economii

Nyní máte před sebou o generaci vyšší verzi CRM, než jste byli zvyklí. Veškerá svoje data naleznete, nemusí být však vždy na stejném místě. Níže naleznete stručný popis, jak zobrazit/založit

Pokud Vám zde chybí důležitá informace, pište prosím na crm-podpora@economia.cz

Přehled aktivit, založení nové schůzky/telefonátu/SMS

Na přehled aktivit se dostanete

1. kliknutím na „Pracovní plocha“

2. v levém sloupci vyberte „Aktivity“

3. v základním nastavení se vypíšou všechny Vaše aktivity – položky můžete dále třídit dle filtrů

aktivity

Nové aktivity se Vám budou přenášet automaticky z MS Outlook, v případě, že chcete pracovat ve webovém rozhraní, máte možnost v levém menu přes položku „Aktivity“ (po najetí myší na položku se objeví černá šipka, na kterou kliknete) zvolit „Nová aktivita“ -> úkol/SMS/telefonní hovor/mail/dopis

nova aktivita

Otevře se okno s novou aktivitou. Vyplňte povinné a vybrané nepovinné údaje. V případě, že je aktivita uzavřená, dokončete ji tlačítkem „Označit jako dokončeno“. Na závěr tlačítko Uložit/uložit a zavřít

novy hovor

Zobrazení/práce se subjekty (firmami)

1. kliknutím na „Pracovní plocha“

2. v levém sloupci vyberte „Subjekty“

3. v základním nastavení se vypíšou všechny Všechny subjekty, u nichž jste vlastníkem kontaktu – položky můžete dále třídit dle filtrů

subjekty

Zobrazení/založení kontaktu

Existují dva základní pohledy na kontakty – výjezd veškerých kontaktů uložených v CRM nebo zobrazení kontaktů relevantních pro konkrétní subjekt. Vzhledem k přehlednosti doporučujeme používat druhý způsob a ke kontaktům přistupovat přes kartu subjektu. V levém sloupci klikněte na „Pracovní plocha“, vyberte „Subjekty“ a otevřete detail subjektu. V nově otevřeném okně vyberte levé menu, položku „Kontakty“.

V případě, že chcete u daného subjektu založit nový kontakt, zůstaňte v detailu subjektu a v levém horním rohu okna zvolte možnost „Přidat nový záznam typu kontakt“.

pridani kontaktu

Řídící panely/dashboard

Velkou změnou oproti MS Dynamics 2007 je úvodní obrazovka s řídícími panely, které si můžete plně přizpůsobit a mít tak hned při otevření aplikace přehled o svých aktivitách, klientech nebo sledovat výkony členů svého týmu.

Vytvoření řídicího panelu

  • V podokně navigační podokno klikněte na položku Pracovní plocha a poté v oblasti Úkoly klikněte na položku Řídicí panely.
  • Ve skupině Správa řídicích panelů klikněte na tlačítko Nový.
  • V dialogovém okně Rozložení řídicích panelů klikněte na položku Dvousloupcový normální řídicí panel.
  • Toto rozložení obsahuje ve výchozím nastavení pouze čtyři plochy pro součásti. Do libovolného rozložení lze vložit nejvýše šest součástí. Můžete také změnit uspořádání a velikost těchto součástí.

ridici panely

Založení subjektu (firmy)

s novým CRM se mění fungování správy subjektů. Zkopírujte si následující adresu do okna prohlížeče, nebo si ji uložte do oblíbených:

https://docs.google.com/a/economia.cz/forms/d/1eAn3Zs_rYzAzEk2rvt-37HS1VKGXEpguecHiNlo_Kf4/viewform

Ve formuláři vyplňte základní údaje a odešlete jej.