ego!

Proč inzerovat v magazínu ego!

• Magazín ego! nabízí oslovení bonitní skupiny čtenářů s nadprůměrnými osobními i rodinnými příjmy.
• Téměř polovinu čtenářů Hospodářských novin oslovíte pouze prostřednictvím této páteční přílohy. Magazín ego! je pro ně důvodem četby pátečního vydání Hospodářských novin.

Profil čtenáře a jeho životní styl

• 58 % muži, 42 % ženy
• Téměř polovina čtenářů je ve věku 30–49 let
• 36% čtenářů má čistý osobní příjem nad 25 000 Kč
• 52% čtenářů žije ve finančně zajištěných domácnostech (čistý příjem domácnosti nad 40.000 Kč)
• Třetina čtenářů pracuje na pozicích s rozhodovacími pravomocemi
• Polovina čtenářů žije v domácnostech s nejvyšší životní úrovní (AB klasifikace)
• Více než třetina čtenářů má vysokoškolské vzdělání
• Jsou velice aktivní nejen ve svém profesním, ale i soukromém životě
• Nadprůměrně investují do svého bydlení, zahrady a zájmových aktivit
• Milovníci dobrého jídla a pití, kteří preferují zdravý životní styl
• Při nákupech rádi zkoušejí nové značky výrobků, rozhoduje u nich kvalita produktu

Prodaný náklad: 35 221
průměrný prodaný náklad prosinec 2016

Čtenost: 108 000 čtenářů

Media projekt, SKMO, AKA, Unie vydavatelů, realizátor Median - STEM/MARK, 3. čtvrtletí a 4. čtvrtletí 2016

Chcete u nás inzerovat? Napište nám

 

Ověření