Logistika

Proč inzerovat v časopise Logistika

• Čtenářem časopisu Logistika jsou především zástupci top managementu firem, jejichž hlavní pracovní náplní jsou otázky balení, skladování a přepravy zboží.
• Čtenáři časopisu jsou pravidelnými konzumenty informací z jeho obsahu.
• 85 % čtenářů čte každé vydání časopisu.
• 80 % čtenářů nevnímá inzerci v časopise jako komerční sdělení, ale jako užitečný zdroj informací o aktuální nabídce nových produktů a služeb v daném oboru na trhu.

Profil čtenáře a jeho životní styl

• 80 % čtenářů jsou muži, 20 % ženy
• 50 % čtenářů je ve věku do 40 let, druhá polovina ve věku 40–59 let
• 70 % je absolventem vysoké školy, 30 % má středoškolské vzdělání ukončené maturitou
• 65 % pracuje ve vedoucích pozicích, 40 % zastupuje firemní top management
• Třetina pracuje ve firmách zaměřených na zpracovatelský průmysl a výrobu
• Každý pátý je zaměstnancem společností zabývajících se skladovou a obalovou technikou
• Čtvrtina pracuje ve firmách zaměřených na obchod, distribuci zboží a zasilatelské služby

Tištěný náklad: 7 700 výtisků

Chcete u nás inzerovat? Napište nám

 

Ověření