Tiskové zprávy

Mediální dům Economia začal využívat inovativní formát inzerce

Economia spustila nový inzertní produkt na svých webech, mezi něž patří například IHNED.cz, Aktuálně.cz, Žena.cz nebo Centrum.cz. Řešení dynamického řízení kampaní v reálném čase dodala společnost IDVERT. Nejen vzhledem k popularitě alternativních zdrojů informací a reklamní slepotě dnes media vítají nové reklamní formáty. Nový produkt tak stojí…

více

Portál Žena.cz se těší stále větší oblibě čtenářů

V dubnu zaznamenala Žena.cz meziroční nárůst reálných uživatelů o 34,2 % a nárůst zobrazených stránek o 15,8 %. Čtenost portálu tak stále roste. K nejčtenějším patří dlouhodobě rubrika Móda. Ve většině případů ji zpracovává redaktorka a blogerka Anna Nosková, která dříve působila v Elle, Hospodářských…

více

Hospodářské noviny se zaměřují na předplatitele digitálních produktů

Hospodářské noviny rozšiřují nabídku pro předplatitele digitální verze. Nově se na IHNED.cz, zpravodajském serveru Hospodářských novin, začne objevovat více obsahu, který bude určen výhradně jim. Předplatitelé rovněž získají benefity, které povedou k většímu komfortu při čtení i k interakci s vedením redakce. „Naším cílem je výrazně zvýšit…

více

Žena.cz vyhlašuje nový ročník Cen Sofia

Po úspěchu loňského ročníku soutěže o nejzajímavější projekty žen, které vznikly díky jejich dětem, vyhlašuje Žena.cz další ročník soutěže Ceny Sophia. Smyslem soutěže je inspirovat ženy na mateřské dovolené ke společenské angažovanosti. Projekt Ceny Sofia oceňuje ženy, jež využily změny, které v jejich životě nastaly…

více

Do mediálního domu Economia míří již tradičně několik Novinářských cen

Nadace Society Fund Praha každoročně uděluje prestižní Novinářské ceny a novináři mediálního domu Economia se pravidelně umisťují na předních příčkách. Ani letošní ročník nebyl výjimkou a do newsroomu Economia míří hned čtyři ceny. V kategorii on-line žurnalistiky byla oceněna rozsáhlá grafika Aktuálně.cz věnovaná dezinformacím, kterou…

více

Žena.cz navazuje spolupráci s influencery a rozšiřuje obsah o blogovou sekci

Žena.cz z portfolia mediálního domu Economia navázala spolupráci s šesti českými blogery a blogerkami. V blízké době také plánuje vytvoření platformy pro blogovou sekci, a nadále tak rozšiřuje své aktivity s cílem uspokojit různorodé zájmy čtenářek i čtenářů. Žena.cz chce nabídnout čtenářkám i čtenářům různorodý…

více

Soutěž Impuls Logistika zná své vítěze

V rámci oborové konference Zóna Logistika, kterou pořádá měsíčník Logistika a vydavatelství Economia, proběhlo také vyhlášení výsledků soutěže Impuls Logistika. Vítězové jediné otevřené soutěže v Česku o nejinovativnější logistický počin získají nejen zaslouženou pozornost, ale především mediální podporu nástupu svých projektů a produktů na trh….

více

Páteční Hospodářské noviny vycházejí ve zbrusu nové podobě

Páteční Hospodářské noviny prošly výraznou proměnou. Hlavní změnou oproti běžnému vydání v průběhu týdne je rozsah témat a hloubka jejich zpracování, k výrazným úpravám došlo i v grafice novin. Nově pod značkou HN nabídnou čtenářům každý týden čtení na celý víkend.   Páteční HN potěší…

více