Tiskové zprávy

Magazín Žena.cz mění svůj vzhled i obsah

Jediný web mediálního domu Economia zaměřený výlučně na čtenářky projde 5. 4. 2016 výraznou vizuální i obsahovou změnou.

„Naším záměrem je stát se kvalitním lifestylovým on-line magazínem,“ popisuje šéfredaktorka portálu Zdenka Tomis
a dodává: „V praxi se to projeví nejen modernějším obsahem, ale také decentním černobílým designem, menším množstvím prvků na stránce a větším důrazem na fotografie.“

„Chtěli jsme, aby nový web byl co nejjednodušší, bez složité struktury. Černé prvky na bílém pozadí ho odlišují od většiny českých ženských webů. Velký důraz také klademe na výběr fotografií, které v novém designu více vyniknou,“ doplňuje vedoucí digitálních magazínů mediálního domu Economia Ondřej Tolar.

„Inovovaná Žena.cz má dále posílit zásah silné cílové skupiny žen, na kterou míříme naším společným obchodním balíčkem s partnerem CNC,“ dodává generální ředitel mediálního domu Economia Roman Latuske.

Web přináší každý den zajímavosti ze světa módy i ze společnosti, rozhovory s osobnostmi či obrazové reportáže. Klíčovými rubrikami jsou Zdraví, Vztahy, Kariéra a Rodina. Účelem změny má být posílení čtenářské základny a zejména její věrnosti. „Jsme ryze ženský magazín a chceme dát ženám důvod, aby se k nám pravidelně a rády vracely,“ uzavírá šéfredaktorka.

Magazín Žena.cz vznikl v roce 2001. Vedle verze pro stolní počítače vznikl nově i web uzpůsobený pro mobilní telefony
a tablety. Podle měření NetMonitoru navštívilo portál Žena.cz v únoru 551 tisíc uživatelek z PC. Z mobilních telefonů to bylo 141 tisíc uživatelek, z tabletů 96 tisíc.