Tiskové zprávy

Marketing & Media vychází v nové podobě

Týdeník Marketing & Media se dnes představuje v nové grafice a s novým uspořádáním. Největší oborový magazín mění podobu poprvé po sedmi letech, a to včetně loga. Tomu dominuje nápis MAM, který symbolizuje zaměření magazínu na marketing, agentury a média.

„Marketing & Media prošel generační obměnou. Časopis se více než dříve zaměří na vlastní agendu. Kromě informací o dění v jednotlivých segmentech trhu bude přinášet i obsáhlejší analýzy a témata, oživí se názorové rubriky, více prostoru dostanou také odborníci z trhu,“ říká ředitel redakcí mediálního domu Economia Vladimír Piskáček.

MAM nabízí praktické informace, novinky z trhu, zkušenosti známých jmen z oboru a zpětnou vazbu k realizovaným kampaním. „V každém čísle bude velký rozhovor k hlavnímu tématu s výraznou osobností z oboru,“ dodává šéfredaktor Filip Rožánek.

Pro novou podobu MAM je tištěná i on-line verze stejně důležitá. Jako první prochází změnou papírové vydání. Nový web magazínu www.mam.cz se připravuje a bude představen do konce roku. Postupně se zaměří na denní zpravodajství a reporty z důležitých akcí.

Změnou prochází hodnocení reklamy, kterého se ujala stálá desetičlenná porota MAM složená z kreativců i zástupců výzkumných agentur. Časopis dá také nově důraz na případové studie, ze kterých si mohou čtenáři odnést praktické zkušenosti pro svou práci. Kromě tří hlavních oblastí se zaměří také na obalový design nebo sales promotion.

Rozsah vydání ani formát časopisu se nemění. Nadále se počítá také s přílohou Extra.