Tiskové zprávy

Mediální dům Economia začal využívat inovativní formát inzerce

Economia spustila nový inzertní produkt na svých webech, mezi něž patří například IHNED.cz, Aktuálně.cz, Žena.cz nebo Centrum.cz. Řešení dynamického řízení kampaní v reálném čase dodala společnost IDVERT.

Nejen vzhledem k popularitě alternativních zdrojů informací a reklamní slepotě dnes media vítají nové reklamní formáty. Nový produkt tak stojí rozkročen mezi redakčním obsahem a obvyklými možnostmi inzerce, a je tak přínosný pro vydavatele i klienta. Nabídka komerčních článků s optimalizací výkonu je velmi efektivní, nabízí různé moduly a možnost zobrazení až na 7 webů vydavatelství Economia. Navíc je možné v průběhu kampaně články editovat a zvolit například nejvhodnější nadpis. Součástí systému je i možnost vložení obrázků a embedovaného videa. V rámci kampaně lze u vydavatele využít možnosti cílení na specifické publikum, na výběr je několik skupin vytvořených podle chování uživatelů internetu, tzv. behaviorální cílení.

“Idvertorial nabízí řízenou distribuci zadavatelem vytvořeného obsahu v prostředí nejnavštěvovanějších zpravodajských
a tematických webů. Díky tomu dokáže zasáhnout velké množství čtenářů v tematicky relevantním prostředí a současně zajistit
i vysokou míru jejich interakce s obsahem. Šíření obsahu prostřednictvím Idvertorialu je tak velmi podobné distribuci obsahu v sociálních médiích s tím rozdílem, že nad ním máte daleko větší kontrolu”,
popisuje možnosti idvertorialu Radek Pálka, business development director, idvert.cz s.r.o.

 Forma a obsah rozhoduje

To, co dělá článek úspěšným, je vždy přidaná hodnota v obsažených informacích, kvalita zpracování vizuálních příloh, ale hlavně relevantní vyznění směrem ke správně zvolenému publiku, které o dané téma jeví zájem. U idvertorialu je možné využít copywriting vlastní, poskytnutý PR agenturou nebo jej dokonce zadat přímo vydavateli. Variabilita produktu nabízí kombinaci až 4 článků ve 2 variantách, tedy celkem 8 možností, přičemž jejich zobrazování je nastaveno dle odezvy publika. Tak v podstatě funguje celá dynamická optimalizace. Populární články uvidí více lidí, a pokud nějaký ze článků zaostává, systém upozorní, že je třeba článek upravit, protože zbylé jsou atraktivnější a čtenější.

Sponzorované kampaně na sociálních sítích jsou již dlouhodobě prověřené a nikdo se nad nimi nepozastavuje. Faktem je, že v záplavě informací se prosadí vždy to sdělení, které si najde cestu k tomu pravému příjemci. Využití Idvertorialu není plošné, naopak, cílí efektivně, a navíc zadavateli ukazuje, kde má slabá místa, a ten je může v průběhu kampaně vypilovat.

 „Při implementaci produktu Idvertorial jsme se zaměřili, mimo nabídku inzerce na standardních webech a behaviorálního cílení, také na tematické balíčky jako je Lifestyle, Byznys, Pack zprávy a další. Rádi bychom našim klientům nabídli co nejpřesnější zásah na cílové skupiny, které chtějí svým sdělením oslovit.“, doplňuje Michaela Tancerová, vedoucí Back office inzertního oddělení Economia.

 

O Economii

Je důležitým hráčem na poli online médií a digitalizace mediálního obsahu a významným vydavatelem ekonomického a odborného tisku. Economia provozuje úspěšné zpravodajské servery IHNED.cz a Aktuálně.cz, webový projekt Aktuálně.TV, mnoho tematických internetových titulů a freemailových portálů. Zároveň vydává deník Hospodářské noviny, týdeníky Ekonom, Respekt a několik odborných titulů.

O Idvertorialu

Idvertorial je advertorialem online médií. Zobrazuje články klientů na prémiové pozici významných online portálů. Automaticky optimalizuje zobrazování obsahu s nejvyšší čteností. Díky zobrazení výkonu kampaně v reálném čase, můžete jednoduše upravit textový obsah a ovlivnit tak její výsledek.

Více informací naleznete na www.idvert.cz.