Tiskové zprávy

Newsroom Economie upravuje řídicí strukturu

Vedení newsroomu mediálního domu Economia, ve kterém se vyrábí obsah pro deník Hospodářské noviny, portál Centrum.cz, zpravodajské servery Aktuálně.cz a IHNED.cz, týdeníky Ekonom a Marketing & Media a řadu odborných B2B titulů, prošlo obměnou. Ředitel redakcí a člen představenstva firmy Vladimír Piskáček jmenoval svou zástupkyní Zuzanu Kleknerovou. Ta dosud působila jako zástupkyně šéfredaktora Aktuálně.cz Pavla Tomáška.

„Jsem velmi rád, že Zuzka nabídku přijala a ujala se exekutivní role v rámci celého newsroomu. Na podzim letošního roku
i celý příští rok nás čeká řada nových projektů a její pomoc v rámci organizace i žurnalistická erudice nám umožní jich udělat co nejvíce co nejlépe. Její role bude velmi důležitá i v denním řízení newsroomu, na kterém se bude podílet,“
uvedl Vladimír Piskáček.

Manažerem sdíleného obsahu byl jmenován někdejší šéfredaktor serveru iDnes.cz a současný šéf on-line magazínů Economie Ondřej Tolar. Ten se bude společně s Kleknerovou podílet na denním řízení newsroomu, na starosti bude mít
i organizaci speciálních obsahových projektů a analytiku výkonnosti obsahu na zpravodajských serverech Economia.

„Ondřejova role bude velmi důležitá v řízení denního provozu newsroomu, svou zkušeností a znalostmi však pomůže
i ve využívání již vyrobeného obsahu a k větší efektivitě v nakládání s ním,“
dodal Vladimír Piskáček.

Šéfredaktorem politického zpravodajství a publicistiky se stal dosavadní vedoucí týmu domácího zpravodajství Luboš Kreč. Novým manažerem všech B2B titulů byl jmenován dosavadní šéfredaktor Právního rádce Jaroslav Kramer. Ten kromě své nové role zůstává šéfredaktorem Právního rádce.

„Luboš je nesmírně vzdělaný a kreativní člověk se znalostmi nejen politického prostředí, ale velmi dobře se orientuje i v prostředí byznysu a vědy. Od jeho jmenování očekávám, že se nejen ještě zkvalitní politické zpravodajství, ale i zvýší úloha publicistiky v našich médiích. Působit bude vedle již existujícího feature týmu, jehož úkolem je pracovat na klíčových materiálech a na jehož roli a postavení se nic nemění. Jaroslav pomůže našim B2B titulům dostat se více do povědomí čtenářů, a to nejen z hlediska obsahového, ale například i prostřednictvím větší interakce s jejich čtenářskou komunitou,“ dodal Vladimír Piskáček.