Tiskové zprávy

Projekty vydavatelství Economia získaly v soutěži Fénix content marketing tři ocenění

Vydavatelství Economia uspělo v pátém ročníku soutěže Fénix content marketing. Odneslo si dvě ceny v kategorii Jednorázová média a také zvláštní ocenění za design.

Soutěž Fénix content marketing každoročně uděluje ceny pro nejlepší práce z oblasti content marketingu, a sestavuje tak žebříček toho nejlepšího, co se za rok 2017 stalo v českém obsahovém marketingu. Oceňuje se především inovativnost, efektivita, kvalita zpracování a kreativita.

V kategorii Jednorázová média obsadilo vydavatelství Economia druhou a třetí příčku. Na druhém místě se umístil magazín Securita pro O2 ČR a třetí místo získala publikace Smart pro ČEZ Esco. Šéfeditorem obou projektů byl Nikita Poljakov. Magazín Smart získal také zvláštní ocenění za design, který zastřešovalo studio Dipozitiv.

„Ocenění dokládá, že v Economii vyrábíme nejen kvalitní obsah pro čtenáře, ale umíme i špičkové content marketingové projekty. Jsme rádi, že stejný názor měla i porota,” komentuje výsledky soutěže Petr Orálek, ředitel speciálních projektů a business developmentu.

 

Mediální dům Economia, a.s., je důležitým hráčem na poli on-line médií a digitalizace mediálního obsahu a významným vydavatelem ekonomického a odborného tisku. Economia provozuje úspěšné zpravodajské servery IHNED.cz a Aktuálně.cz, řadu tematických internetových titulů a služeb včetně freemailových portálů. Economia vydává deník Hospodářské noviny, týdeníky Ekonom a Respekt a několik odborných titulů.

Kontakt pro média

+420 233 071 003

press@economia.cz