Tiskové zprávy

První vydání studentského magazínu Studenta pod hlavičkou mediálního domu Economia

Magazín a web Studenta patří k mediálnímu domu Economia od června letošního roku a po akvizici provádí své čtenáře vysokoškolským životem a dívá se na svět studentskýma očima. Číslo věnované kariérnímu tématu o štěstí v práci vyšlo v nákladu 40 tisíc výtisků a bylo distribuováno na více než 80 místech.

 

Říjnové vydání magazínu Studenta, věnující se tlaku, který se klade na mladé, aby byli úspěšní co nejdříve, k čemu to vede a jak se nepoddat, bylo prvním číslem, které vyšlo pod hlavičkou mediálního domu Economia.

Magazín a web Studenta.cz jsou základnou obsahové nabídky pro mladou generaci a Studenta tak skvěle doplňuje skupinu titulů a služeb mediálního domu Economia o projekt zacílený výhradně na skupinu vysokoškoláků.

„Akvizicí magazínu a webu Studenta se nám podařilo doplnit naše portfolio titulů o zajímavou cílovou skupinu vysokoškoláků ve věku 18 až 25 let, která je zároveň atraktivní pro řadu našich inzerentů,“ říká Roman Latuske, generální ředitel a předseda představenstva mediálního domu Economia.

Magazín Studenta je již 10 let nejvýznamnějším lifestylovým a kariérním  titulem pro studenty v České republice. Díky významné mediální síle a zázemí tištěného magazínu Studenta si projekt získal dominantní postavení na českém trhu a pod křídly velkého mediálního domu má ideální podmínky k dalšímu růstu.

Studenta vychází 6x ročně v nákladu 40 000 ks a dosahuje čtenosti 90 000 studentů. Distribuce probíhá zdarma prostřednictvím osobní distribuce doplněné o statické stojany v 80 univerzitních místech a kolejích po celé ČR. Aktivně působí i on-line na internetové stránce studenta.cz a v sociálních médiích. Další číslo bude publikováno 8. listopadu 2017 a bude se zaměřovat na závislost na technologiích. Témat soumrak start-upové éry bude doplněné o speciál Technology.