Tiskové zprávy

Všechny tituly mediálního domu Economia navýšily čtenost

Výrazný nárůst čtenosti v kategorii suplementů prodávaných společně s novinami se podařil mediálnímu domu Economia
s magazínem ego!, který vychází každý pátek jako příloha Hospodářských novin
(+39,4 % meziročně), jak vyplynulo
z oficiálních čísel Media projektu publikovaných dne 10. 8. 2017.

Výsledky Media projektu za 1. pololetí 2017 dále vykazují nárůst čtenosti samotného deníku Hospodářské noviny meziročně o 1,3 %. Týdeník Ekonom zaznamenal růst o 3,5 % v porovnání se stejným obdobím loňského roku a také týdeník Respekt o 3,2 % .

„Jsme rádi, že čtenáři čím dál více oceňují kvalitní žurnalistiku a mají v oblibě tituly našeho mediálního domu. Investujeme do redakce a do nových marketingových aktivit, komentuje výsledky Media projektu generální ředitel Roman Latuske.