Tiskové zprávy

Web a časopis Studenta přechází pod křídla mediálního domu Economia

Mediální dům Economia završil další úspěšnou akvizici a rozšířil své portfolio o studentský web a časopis Studenta.

Magazín Studenta je již 10 let nejvýznamnějším lifestylovým a kariérním  titulem pro studenty v České republice. Díky významné mediální síle a zázemí tištěného magazínu Studenta si projekt získal dominantní postavení na českém trhu.

Studenta vychází 6x ročně v nákladu 40 000 ks a dosahuje čtenosti 90 000 studentů.  Distribuce probíhá v 80 univerzitních místech a kolejích po celé ČR. Aktivně působí i on-line na internetové stránce studenta.cz a v sociálních médiích.

Tímto krokem se podařilo posílit zásah mediálního domu Economia v cílové skupině vysokoškoláků (18 – 25 let). „Studenta si dokázala vybudovat unikátní image a pozici  jak mezi studenty, tak mezi inzertními partnery. Mladá generace je odlišná
a specifická ve svých hodnotách, očekáváních a přístupu k informacím. Studenta se tak pro nás stává základem obsahové nabídky pro mladou cílovou skupinu,“ říká Roman Latuske, generální ředitel a předseda představenstva mediálního domu Economia.

„Magazín a web Studenta současně doplňují skupinu titulů a služeb Economie, které jsou ideální pro HR oddělení firem. Využít je mohou pro svůj marketing, budování brandu, oslovení nových zaměstnanců či vzdělávání těch stávajících,“ uvedl Petr Orálek, ředitel speciálních projektů Economia, a.s. Mezi aktivity mediálního domu Economia v této oblati patří například vzdělávací agentura Economia Trainings, magazíny Restart a Ideální zaměstnavatel, měsíčník Moderní řízení
či konference HR Meeting.

„Těší nás, že jsme v Economii našli partnera, který má ty nejlepší podmínky a zájem Studentu dále rozvíjet. Cesta start-upu z kolejního pokoje tak bude úspěšně završena”, říká Adam Kožela, spoluzakladatel Studenty. K formálnímu předání dojde k 1. červnu, dosavadní vydavatel Studenta Media tak ještě připraví dubnové a květnové vydání magazínu. Poté se společnost přejmenuje a bude se nadále věnovat budování silných employer brandů pod značkou Universum, provozování největšího českého studijního portálu Primát.cz a budování kariérního showroomu Proudly.“